(+99412) 597-38-98
KAFEDRALAR ÜZRƏ YERLƏRİ TUTMAQ ÜÇÜN MÜSABİQƏ ELAN EDİLİR

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI SƏHİYYƏ NAZİRLİYİ

AZƏRBAYCAN TİBB UNİVERSİTETİ

KAFEDRALAR ÜZRƏ AŞAĞIDAKI YERLƏRİ TUTMAQ ÜÇÜN

MÜSABİQƏ ELAN EDİR:

 

Kafedranın professoru:

 

-

Ümumi və toksikoloji kimya kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

 

Kafedraların dosentləri:

 

-

I Uşaq xəstəlikləri kafedrası

- 1 yer

-

II Uşaq xəstəlikləri kafedrası

- 1 yer

-

Nevrologiya kafedrası

- 2 yer (0,75 vahid)

-

Epidemiologiya kafedrası

- 1 yer

-

Epidemiologiya kafedrası

- 2 yer (0,75 vahid)

-

Tibbi mikrobiologiya və immunologiya kafedrası

- 1 yer

-

II Daxili xəstəliklər kafedrası

- 1 yer (0,75 vahid)

-

Ortopedik stomatologiya kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

Oftalmologiya kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

Qidalanma və tibbi ekologiya kafedrası

- 1 yer

-

Əczaçılıq texnologiyası və idarəçiliyi kafedrası

- 1 yer

-

Psixiatriya  kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

Farmakologiya  kafedrası

- 1 yer

-

Yoluxucu xəstəliklər kafedrası

- 1 yer

-

Tibbi və bioloji fizika kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

 

Kafedraların assistentləri:

 

-

Sitologiya, embriologiya və histologiya kafedrası

- 1 yer

-

Uşaq stomatologiyası kafedrası

- 1 yer

-

II Uşaq xəstəlikləri kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

Fizioterapiya və tibbi reabilitasiya kafedrası

- 1 yer

-

Ağız və üz-çənə cərrahiyyəsi kafedrası

- 1 yer

-

Əczaçılıq kimyası kafedrası

- 1 yer

-

Travmatologiya və ortopediya kafedrası

- 2 yer

-

Ortopedik stomatologiya kafedrası

- 2 yer

-

Onkologiya kafedrası

- 2 yer (0,5 vahid)

-

I Daxili xəstəliklər kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

III Daxili xəstəliklər kafedrası

- 1 yer (0,75 vahid)

-

Bioloji kimya kafedrası

- 1 yer

-

Uşaq cərrahlığı kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

 

Kafedraların baş müəllimləri:

 

-

İctimai sağlamlıq və səhiyyənin təşkili kafedrası

- 1 yer (0,5 vahid)

-

Tibbi mikrobiologiya və immunologiya kafedrası

- 2 yer

 

Elmi Tədqiqat Mərkəzi:

 

-

Eksperimental cərrahiyyə şöbəsi (baş elmi işçi)

- 1 yer

Müsabiqədə iştirak etmək üçün sənədlərin təqdim olunma müddəti elan qəzetdə dərc olunduğu gündən 30 gün keçənədəkdir. Sənədlər rektorun adına yazılmış ərizə ilə birlikdə aşağıdakı ünvana təqdim edilməlidir:

AZ 1007, Bakı şəhəri, Ənvər Qasımzadə küçəsi,14

Telefon: 597-10-08         

Müsabiqədə iştirak etmək istəyənlərin nəzərinə.

Kafedralar üzrə vakant yerləri tutmaq üçün müsabiqədə iştirak edənlər Elmi katibliyə aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

 Rektorun adına ərizə.

  1. Kadrlar uçotunun şəxsi vərəqəsi (yeni formatda).
  2. Kafedradan verilmiş xasiyyətnamə. Xasiyyətnaməni kafedranın müdiri və həmkarlar təşkilatının sədri imzalamalıdır. Xasiyyətnamənin müsbət və ya mənfi olması, o cümlədən bu şəxsin yeni müddətə kafedrada çalışıb və ya çalışmaması əsaslandırılmalıdır. Kafedra müdiri vəzifəsinə iddiaçılara xasiyyətnaməni fakültənin dekanı və həmkarlar təşkilatının sədri imzalamalıdır.
  3. Tərcümeyi-hal. Burada şəkil, ad, soyad, bitirdiyi məktəblər, elmi ad və dərəcələr, bildiyi dillər, bildiyi kompüter proqramları, çap olunmuş işlərin sayı, işlədiyi yerlər, hazırkı vəzifədə neçə il çalışması, niyə bu vəzifədə yenidən seçilmək istəməsi, olduğu ixtisasartırma kursları, ailə vəziyyəti barədə ətraflı məlumat, yaşadığı ünvan, elektron poçt ünvanı və telefonu göstərilməlidir.
  4. ATU-nun Klinikalarında çalışanlar üçün son beş ilin həkimlik fəaliyyəti barədə klinikadan verilmiş arayış. Arayış klinikanın direktoru və həmkarlar təşkilatının sədri tərəfindən imzalanmalıdır.
  5. Son beş il ərzində çap olunan elmi işlərin siyahısı. Siyahı müəllif və kafedra müdiri tərəfindən imzalanmalıdır.
  6. Açıq mühazirənin və ya açıq təcrübi dərsin videoçəkilişinin diski.
  7. Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti.
  8. Müvafiq elmi dərəcə diplomu və elmi ad attestatının surəti.

Qeyd: ATU-nun əməkdaşı olmayan mütəxəssislər siyahıdakı 3-cü, 5-ci və 7-ci bənddəki sənədlərin əvəzinə, sonuncu iş yerindən verilən xasiyyətnamə, işlədiyi klinikadan həkimlik fəaliyyəti barədə arayış və əmək kitabçasından çıxarışı təqdim etməlidir.