Azərbaycan Tibb Universitetinin Tibbi və bioloji fizika kafedrasının inkişaf startegiyası
Kafedranin işinin əsas istiqamətləri
― Kafedrada tədris edilən fənlər üzrə tədris-metodiki işin yüksək elmi səviyyədə təşkili və aparılması
— Kafedranın profili və elmi proqramlar üzrə üzrə elmi tədqiqatların həyata keçirilməsi
— Elmi-pedaqoji və elmi kadrların hazırlanması
— Rezidentura pilləsində təhsil alan həkim- rezidentlərin hazırlığı
Tədris-metodiki işlər üzrə
— Müasir səviyyədə bilik, bacarıq və səriştələrə malik məzunların hazırlanmasını təmin etməklə tədrisin müasir standartlara uyğun təşkil edilməsi, tələbələrin nəzəri bilik və praktik vərdişlərinin artırılması;
— Dünyanın qabaqcıl ali təhsil müəssisələrinin təcrübəsinə əsaslanaraq standartlara uyğun təhsil proqramlarının və praktik nəzarət sistemlərinin hazırlanması;
— Yeni elektron tədris materiallarının hazırlanması və materialların müasir elmi biliklərə uyğun olaraq yenilənməsi;
— Dünyanın qabaqcıl ali təhsil müəssisələrinin istifadə etdikləri tədris və tədrismetodiki ədəbiyyata uyğun olaraq fənlərə uyğun azərbaycan, rus və ingilis dilində ədəbiyyatların (dərslik, dərs vəsaiti, metodik vəsait) hazırlanması və nəşri;
— Digər universitetlərin və elmi-tədqiqat institutlarının müvafiq strukturları ilə əlaqələrinin inkişafı;
— Hər tədris ili kafedrada keçirilən fənlərin imtahan sualları bazalarının təkmilləşdirilməsi;
— Kafedranın professor-müəllim heyətinin təlim bacarıqlarının müasir təlim texnologiyalarına müvafiq olaraq təkmilləşdirilməsi;
— Kafedranın professor-müəllim heyətinin müasir tələblərə uyğun dil bacarıqlarının artırılması;
— Kafedraya müasir tələblərə cavab verən və dil bacarığına malik gənc müəllim kadrlarının cəlb olunması;
— Tələbələrin praktik vərdişləri daha yaxşı mənimsəməsi üçün qabaqcıl ali təhsil müəssisələrinin istifadə etdiyi müasir təlim üsullarının araşdırılması və istifadəsi;
— Tədris prosesində kompüter texnologiyalarından istifadənin təkmilləşdirilməsi;
— Kafedrada tədrisə uyğun ədəbiyyatla təhciz olunmuş kitabxananın yaradılması
— Tələbələrin biliklərinin qiymətləndirilməsi üçün istifadə edilən sorğu materiallarının işlənməsi;
— Kafedrada tədris prosesində problem əsaslı öyrədilmə üsullarının istifadə edilməsi;
— Tələbələrin ixtisas üzrə bacarıqların artırılması üçün universitet klinikaları ilə əməkdaşlığın qurulması;
— Kafedrada tələbələrin milli-vətənpərvər ruhda formalaşması və bu istiqamətdə müxtəlif işlərin həyata keçirilməsi;
Kafedranın elmi-tədqiqat işi sahəsində
— Yeni prioritet istiqamətlər üzrə elmi tədqiqatların planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
— Beynəlxalq qrant layihələrinə qoşulmaq üçün Avropa və Asiyanın qabaqcıl tibb və digər müvafiq ali təhsil müəssisələri və elmi-tədqiqat institutları ilə əlaqələrin qurulması;
— Kafedra əməkdaşlarının elmi işlərinin Beynəlxalq indeksləşdirilmiş elmi mətbuatda nəşri;
— Beynəlxalq və Milli elmi konfranslarda iştirak;
— Elmi nəticələrin əsasında Respublika, Avropa patentlərinin alınması;
— Müxtəlif ixtisasartırma kurslarında iştirakının təmin edilməsi;
— Respublika üzrə qrant layihələrinə qoşulmaq üçün kafedranın elmi potensialının səfərbər edilməsi;
— Canlı orqanizmlərin müxtəlif səviyyələrdə (orqan, toxum, hüceyrə) enerji, maddə və informasiya mübadiləsi proseslərinin öyrənilməsi;
— Nanotexnologiyalar əsasında biomaterialların və molekulyar sistemlərin tədqiqi;
— Riyazi statistika və verilənlər analizi metodlarının bioloji sistemlərdə tətbiqi;
— Tələbələrin tələbə elmi cəmiyyətində müxtəlif məqalə, tezislərlə iştirak etməsi;
— Elmi-tədqiqat işlərində süni intellektin tətbiqi ilə riyazi, bioloji və fiziki modellərin hazırlanması və onların çoxsəviyyəli analizi;
Maddi-texniki bazanın yaxşılaşdırılması
— Kafedranın səlahiyyətində olan dərs otaqlarının və mühazirə zalının işlək vəziyyətdə saxlanılması;
— Tədris prosesində və elmi tədqiqatlarda istifadə olunan mənəvi və fiziki cəhətdən köhnəlmiş cihaz və qurğuların dəyişdirilməsi üçün yeni alət və qurğuların alınması;
— Tədris prosesinin dəstəklənməsi və elmi tədqiqatların aparılması üçün lisenziyalı yeni proqram məhsullarının alınması;
— Kafedrada kompüter siniflərinin təkmilləşdirilməsi və artırılması;
— Tədris üçün optimal gigiyenik şəraitin yaradılması;
— Tədris laboratoriyalarında dərs planına uyğun müasir laboratoriya işlərinin təşkili; xsstodiki işlər T